MalinBorglin

Det här funderar jag på!

tv 4 fakta kör ett program om jord

Publicerad 2010-04-02 20:07:24 i Vardagslivet

0861db4eee4285e527686258c2986917.png

tv 4 fakta kör ett program om jorden och alla katastrofer vi utsätter dem för. Hur vi förintar oss själva. Jag måste säga att man trodde att man visste vad som höll på att hända. Men jag är rätt chockad nu. Sjukt. Att man inte gör mer? Jag vet inte vad jag ska känna för detta. Det ända jag tänkte var. Usch stackars mina barn som ofrivilligt släpats in i denna värd och kommer växa upp mitt i krisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela