MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Trauma

Publicerad 2010-04-06 20:26:14 i Vardagslivet

Usch ja..
Idag e jag lite skakig..
Hände en del otäcka saker på jobbet som fick mig att hajja till!
jag fick instinktiva moderskänslor och klamrade mig fast med all kraft.. hade gråten i halsen och önskade att jag kunde ta allt ont och bara få det att försvinna..

Då man inser att man som utomstående inte har så mycket mer kraft än att pussa på såren och viska öma ord som att det kommer bli bra snart!

jag har jobbat idag..
och precis som förr så trivs jag..
vädret har varit underbart och vi har varit ute nästan hela dagen..

Jag pratade nyss med Malin och jag ska jobba imorgon med..
09.00 - 17.00
skönt...

hoppas på sol...
Och jag hoppas på att få träffa Olivia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela