MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Svävar På moln

Publicerad 2010-04-18 13:26:15 i Fest & Party

Igår var en bra dag!
jag och carro var iväg och blev fotograferade.
det tog lång tid,.. men det var skoj.
ska dela med mig sen..

Efter fotograferingen drog vi till subway..
käkade..  sen ner på harrys o satte oss..
satt ner i två minuter sen dundrade hela teamet in plus johannes och lelle.. dom hade varit och bowlat ..

Dom slog sig ner ch det var massa trevligt.
snackade lite och ölen trilade in en efter en..
jag sprang på toa och när jag var påväg tillbaka så slängde jag in ett par ord till gänget som stod där ute och snackade..
och när jag vände mig om så stod ***** där..
wohw vilken hetning^^ haha..
han hängde med in o snackade lite...
alla drog hem eller vidare en efter en..  och sen satt jag kvar där själv med honom..
snackade lite och hade allmänt trevligt..
sen droppade hans vänner in en efter en..
och vi blev många igen... beslöt oss för att lämna stället och gick för att kolla när min buss gick hem..
en mycket trevlig kväll minsann..


Den tackar Vi För!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela