MalinBorglin

Det här funderar jag på!

på promenad genom öllsjö. Yes satt

Publicerad 2010-04-02 18:16:11 i Vardagslivet

03652240ecb2e661113d797b4af49741.png

på promenad genom öllsjö. Yes satte nyss på mig dom röda och gav mig ut genom dörren för en kvälls tur. Fan vilket väder. Jag känner mig tillfreds med mig själv och lyckan är att se allt börja växa. Folk har under dagen satt ut sina utemöbler och planterat vår lökar och pennseer överallt. Härligt. Och jag kan inte påstå att fåglarna eller plus graderna är något negativt. Hej våren. .

Kommentarer

Postat av: mawlin

Publicerad 2010-04-04 21:57:21

fiiiina skorna jue!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela