MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Operation

Publicerad 2010-04-21 20:41:24 i Vardagslivet

Jag själv skulle inte kalla det operation
jag skulle kalla det ett onödigt nödvändigt ingrepp.
Men dom kallade mig till Operation..
Då när jag fick lappen så såg det ut att vara evigheter dit.
men imorgon är evighetens dag kommen..
Imorgon ska jag Ta bort Bitar utav livmodertappen och cellförändringar i livmoderhalskanalen..
inte äns jag själv förstår riktigt vad det innebär..
men jag mår pyton idag..
och ser inte alls fram emot det.

Hade  besök igår..
eller har haft besök hela veckan nästan... 
och de stunderna har jag mått underbart bra...
man e sådär varm i kroppen när man umgås med någon man trivs med...
det tog slut idag dock..
se om det blir mer snart igen...

gårdagens sällskap fick mig iallafall att kopla ifrån morgondagens bekymmer...
och det var mycket uppskattat!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela