MalinBorglin

Det här funderar jag på!

OP = det gick vägen

Publicerad 2010-04-22 17:22:24 i Vardagslivet

det gick bra på Op idag..
Blöder som ett soll och har ont och är illamående nu..
men själva grejen gjorde inte särskillt ont.. bara obehag...

Inatt kl 04.00 ungefär knakkade det på dörren..
Sovgäst.. En sovgäst som klappade mig över kinden och sa att det skulle gå bra idag..
det kändes tryggt..
jag lämnade honom kvar sovandes imorse när jag åkte till sjukan ..
och när jag var klar åkte jag hem igen och kröp ner..
vi sov bort hela dagen..
och det kändes helt okej..

jag mår fortfarande illa..
den värker.. en mollande värk..
och jag blöder enormt..

och han har åkt hem..
och åkte längre bort imorgon..
så jag passade på att njuta inatt! för sällskapet.. de gillade jag!

Kommentarer

Postat av: mimmi

Publicerad 2010-04-22 17:55:58

får man fråga av vem fick du sälskap av? :)

läste hela din blogg igår,den är riktigt bra!

men säg inte att det va calle hon su fick sälskap av, ödsla inte din tid på han!

du är värd bättre! <3

jättefin blogg!

=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela