MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Kiss & bajs

Publicerad 2010-04-27 15:13:08 i Vardagslivet

MAX:
Om man nu ska tala om det där.. kissandet o bajsandet..
så har det varit lite si och så med det där bajsandet..
han har ju föredragit blöjan men i vissa perioder fått för sig att pottan eller toaletten ska gälla..
så har det vajjat fram o tillbax..
men nu.. nu har han lämnat blöjan helt när det gäller bajandet.
och heller inte pottan duger.. utan det ska vara toan..
och han sköter allt det där helt själv.. duktigt kille
han kallar på mig när han är färdig.. och ska skryta lite om sitt utlägg.. haha..
få hjälp att sköta hygienen och knäppa knappen i byxorna.. sen flyttar han pallen och upp o tvättar händerna ..
jätte duktigt..
så mitt i den kassa perioden med massa gnäll.. så kom det något bra..
Bra bra bra...

Duktig Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela