MalinBorglin

Det här funderar jag på!

jag är lik min far! Upp i dagen. J

Publicerad 2010-04-02 21:44:03 i Vardagslivet

0-51dacffab69a519c2459a8c3c71c57f3.png

jag är lik min far! Upp i dagen. Ja jag är precis som min pappa pessimist och gnällig. Hård och kan nog framstå som kall för dom som inte vet bättre. Men vi är bra. Han och jag. Jag har lätt för att fästa mig vid saker. Det verkar inte han ha. Men jag har lika lätt för att tröttna. Om inte något uppehåller mitt intresse. Nyss var jag lyrisk över en kontakt jag hade. Men kontakten missbrukade min tid och jag tappade allt. Tyvärr gjorde detta mitt nästa intresse mer komplicerat. Men jag kommer nog alltid fungera så. Jag behöver stimulans och spänning. Annars tröttnar jag. Och jag är trött på att börja om från början jämt. Men så är det alltid. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela