MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Ingen Bra dag idag

Publicerad 2010-04-26 18:09:33 i Vardagslivet

Idag är en skitdag
Fårn morgon till kväll skitdag
Fan Fan Fan..
Allt har gått åt skogen.
max lyssnar inte på vad jag säger.
Liam gnäller..
jag har haft ont i magen, huvudet , underlivet, foten och mår illa..
Blev yr runt 13.00 tiden och ta mig på soffan medans Liam sov middag..
Max började då slå på mig och jag viste inte vad jag skulle göra...
ståt ut hela dagen men verkligen bara önskat att någon skulle komma o rädda mig..
Idag är ingen bra dag...
jag mår inte alls.. bra...

Vill gå o lägga mig...
Går o lägger mig om en timme,,,
När barnen o¨å går till sängs..



Bye

Kommentarer

Postat av: Micca - Lions mamiiiii

Publicerad 2010-04-26 21:29:14

skicka hit odräglingarna <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela