MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Igår

Publicerad 2010-04-13 08:29:23 i Vardagslivet

Igår fick jag skena.. (benet/foten) tre veckor till..
Det värker mer nu...
antagligen för att foten nu är rätt.. och jag gått fel (belastat fel) innan..
ska hålla mig stilla nu...

igår  när vi kom hem så var vi ute o lekte i solen.. max ville ut och gå...
så mormor  kom och tog pojkarna på en tur...
så diskade jag och plockade undan lite...

vid 19. nattade jag dem små... och la mig på soffan.. tänkte somna tidigt men som vanligt så är det någon som förstör planerna..^^
så jag somnade nog vid halv ett..
idg är jag såklart trött... som vanligt.. ska sova lite nu.. innan barnen ska hämtas...!!^^
puss

Kommentarer

Postat av: Ankiepankies

Publicerad 2010-04-13 09:03:16

Hej! jag kikar in för att önska dig en härlig tisdag och hoppas du har lika mycket sol som jag har här! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela