MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Idag ClematisDag!

Publicerad 2009-09-03 12:08:00 i Trädgård

hej..
Idag Har jag Planterat Om de ClematisPlantor som kommit upp..

Satt nya hemma hos mamma I Växthuset och har Sått nya frö i Stora Blommlådor här i förstret i köket.
Sått ca 100 frön i olika sorter idag..
4 sorter då jag ej vet vad det blir.. Frön jag samlat in o bara stoppat i fickan i en blandning .. så de blir spännande..=)

Jag tänkte höra om intresset för Frön eller små planter finns..?
Tänkte till våren Sätta upp en lapp på Ica och även här i bloggen
om att jag säjler Små Plantor för 25, 55 och 75 Kr beroende på storlek och sort.?!
Jag tänkte även fixa egendesignade fröpåsar och sälja fröerna..
(för dom som är intresserade för att så själv)
låter som ett superbt Intresse..

Vid varje Planta jag lämnar ifrån mig kommer ett Sködsel och Informations Blad medfölja.
För att underlätta om hur man planterar en clematis och hur den bör skötas=)

Nu.. nu sår jag vidare!!
Säg till Om det önskas en Planta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela