MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Promenad Och Löv

Publicerad 2009-10-27 17:47:11 i Vardagslivet

ja,..
Jag och Liam Promenerade ner och hämtade Max På Dagis
när vi hämtat max promenerade vi hem och hade intressanta diskutioner om hus .. husvagnar.. fåglar och målning..
Väl hemma Tog max på sig hjälmen och cyklade några varv...
Medans Jag Och Liam Sopade Löv i trädgården och precis utanför tomten...
efter en stund beslöt vi oss för att gå in...
Vi hjälptes åt att duka fram mackor, Mjölk Pålägg coh yoghurt... så åt vi lite...
sen nu så har vi byggt med Duplot och ska snart titta på Bolibompa.. efter bolibompa blir det sovdags..=)

När barnen sen somnat börjar min kväll...
Ska titta på Ugglybetty sen desperata hemma fruar... sen christine.. OOOh.. Yeeees...
Sen blir det sova.. och imorgon upp tidigt... Ska ställa kl på 6.. japp.. de e sant..=)

vi hörrs imorgon..puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela