MalinBorglin

Det här funderar jag på!

ops! i did it again

Publicerad 2009-10-30 10:25:10 i Vardagslivet

Imorse var jag som en Zombie..  (lagom till Halloween)
Max var på ett stråland humör och klappade mig på kinden...
Sen när jag nämnde Dagis hände något..
Han blev sur och arg och skrek och hade sig..
Jag fick panik..
Försökte Klä honom med overall och skor
o vantar mössa allt medans han sparkade och slog..

Helt plötsligt skriker Liam Till inne på rummet och jag springer in för att titta..
det var inte så farligt utan han blev bara lessen för att han krypit in någonstans,
där han ej kunde baka ut igen ifrån.

Så jag böjer mig o plockar upp honom Och Faller Baklänges...
Det sa bara Pang.. Slog Bakhuvudet i Kanten På dörren...
Benen Bara gav Vika.. Jag Blev yr och föll Raklång Baklänges in i Dörren..
Det gjorde så sjukt Ont.. Nu grät jag .. liam Skrek Fortfarande Och Max Skrek för fulla halsar han med...
jag tänkte bara Guuud..  nu ger jag upp...

Jag av ren Ilska Slänger på Liam Kläder o ner i vagnen..
Torkar bort all runnen Maskara .. Sätter Max i vagnen Och vänder dem bort från mig..
Sen ligger jag på Golvet o bara gråter..
Jag vill Bara ringa till mamma o be henne komma..
Men det kan jag inte...
Jag ska inte gnälla..
jag måste fixa detta...

Så när jag  legat på golvet o gråtit .. sköljde jag av ansiktet och  tog på mig jackan..
så gick jag med barnen till dagis...
nu är jag och liam hemma igen...
ska strax gå o lägga honom .. middags vila...
sen måste jag vila huvudet.. det gör Jätte Ont...!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela