MalinBorglin

Det här funderar jag på!

KÖRKORT!

Publicerad 2009-10-12 13:45:28 i Vardagslivet

Ja..
Körkort Står på Listan...
Inte för min del..
Jag har ju som sagt haft mitt i snart 6 år..=)
E man Grym Eller..=)

Nu Gäller detta min ÄLskade Kusin .. Tessan ..
Allt Har Varit ett evigt Fixande  Och Imorgon kommer Hon hit för att Bo Hos Oss tills att Hon är färdig..
Hon Ska Överta Johannes Gamla Rum Hos Mamma..
Jag har gått Handledar kursen med henne och ska Övningsköra med henne Om dagarna Och Mamma Chekkar av med oss så att det går framåt ibland då och då..
Det blir Massa teoriLäsande Och Övningsprov  Att Göra...
Detta ska bli Väldigt Kul...

Absolu Roligt Att Tessan Tar tag i detta Nu.. Och att Jag får vara en del Utav det=)
Heja Heja!


( Måste ju skryta Lite Och Tillägga Att jag faktiskt Haft Körkort längre än Min Pappa Tillochmed) ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela