MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Jul På Liseberg

Publicerad 2009-10-20 11:43:23 i Vardagslivet

Ja..

Idag Pratade Jag lite med Emelie.
Vi har skullat Hitta på något  hur  länge som helst och när hon frågade om vi inte kunde komma pp och gå på Jul på liseberg så kändes det helt rätt..
Det vill jag verkligen göra..

Måste kolla upp m det går att få in nu innan vi åker till norrland...
Ta o hälsa på alla där uppe i GBG... det hade Varit trevligt...

Ta de nu lugnt Emiii o ta hand om dig själv.. så pratar vi mer om julen När du e på fötter igen=)

Puss *

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela