MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Influensan

Publicerad 2009-10-12 13:23:54 i Vardagslivet

Ja...
Har legat i Soffan I två Veckor Sjuk Så In iii...
Var ute O festade med Miccii Och Malin den 26 September??! Var det det..?!?
trorr det... Jo iallafall..
Då mådde jag redan skit.. Och Hade Tänkt Ställa in Men Miccii Sa att det fick jag ej för nu hade jag redan dragit ut henne.. Haha så Jag fick bita i det sura äpplet och stå för mina handlingar..
Det gjorde jag delvis rätt i .. för  vi hade jätte trevligt...
Men Dagen Efter .. Då var det kört..
Jag låt Golvad i Soffan Hela vackan ..
 Feber Och Kunde inte prata... rösten var väck... Jag hostade Och Snorade i ett i ett...

Fick Åka till doktorn Torsdagen Innan Det var Meningen Att Vi på helgen skulle Besöka Pappa i malmö..
Då Tog Dom Prover på Mig och Snabbsänkan Visade 26
Doktorn menade att jag Hade Influensan och att jag skulle stanna inne..
Gick Hem Och La mig gen Och Förra Veckan Blev Det Bättre och Bättre...

I fredags Kände jag mig helt Bra Igen.. Pigg På G Lixom...
Körde Till Farmor O Farfar.. Fick Jätte God Mat och En trevlig stund Med Dem.. Sen Tog jag Hem farFars Bil...
Började direct På att Fila Och Gjola På den .. Och Igår La vi sista Lagret Med Slipgrund på Spoilern.. Så ska det slipat ner och sen lackas...
Tänk Vad Roligt det Kunde vara...
Och Jag Hoppas verkligen Att Farfarlilla Blir Nojd tillslut...

Krille Började på att Masera ut Bulan i Sidan och
Vi Har fått bort alla Repor och Oönskar färg På Höger bakskärm..
Det Artar Sig Så att säga...


och med Lite irriterande Rethosta.. Så Anser Jag mig Vara  Frisk...

Kommentarer

Postat av: Malin Ohlsson

Publicerad 2009-10-12 16:31:14

Ahh den 26e vart det =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela