MalinBorglin

Det här funderar jag på!

IKEA

Publicerad 2009-10-12 13:35:47 i Vardagslivet

vi Var På Ikea Och fyndade En Söndag Här nu För ett Tag sedan..
Skulle Ha en ny Säng Till Liam Och Max... Våningsäng Som vi skulle Eller rättare sagt Ska Bygga om lite själv..

Och Så var Vi ute efter nya Hyllor till Barnens rum.. Trofast Serien I höga Bokhyllor med Färgglada Backar i..
Och det fanns enbart två Förpackningar kvar på Lagert och den Ena  Kartongen Var sönder så att Hanna På Fyndet Satte Ner Priset till Det Halva .. Vilket Fynd..
När vi kom hem och Satt Ihop Hyllorna Så Var det inte en Repa inte ett Fel På hyllan..
Sådant gör en Lycklig=)

Max Och Liam Blev Helt Lyriska Över Sina Nya Backar Och max Hjälpte Duktigt Till Att sortera Och greja med sina Leksaker..
skönt för dom Att dom  trivs på sitt rum..

kanelbullens dag var det visst vi var där på..
Dom sålde Slut På kanelsnäckor innan Dagen Ens hann Börja=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela