MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Hejsan hej

Publicerad 2009-10-26 20:21:22 i Vardagslivet

Krille Är Och Handlar lite.
båda barnen Sover... Och Jag sitter här o funderar lite.
Jag Håller på o fixa med Farfars bil o hade hoppats på att bli klar i söndags men IKKE...
Vi hade ej fått hem vågot Ultrafine Slipnylon på jobber.. så nu  får jag vänta på det... Annars Har Krille Lackat sen Och det ser ut som nytt.. bara en liten slipning till som skas göras.. O de måste jag ta mig tid till att göra nu närmaste dagarna..

så att vi kan åka o lämna tillbaka bilen sen..


Idag Sover max utan blöja...
han ville inte ha nån på sig.. så får väl se hur det går..
Sisst vi provade gick det inte alls bra..
Men vi har ju kisskydd i sängen så de e inte hela världen...
Så de e väl bara att hålla ut...
pottan står iallafall precis nedanför sängen så han har nära dit...

Jag Köpte Nya Vinter Bots till Max I veckan som var.. dom hade han påsig på dagis idag..
Köpte även en overall till ..
det går oftast åt.. man måste kunna tvätta imellan med mera...
såå ja.. bra köp...

Ska imorgon kanske träffa carro och fota Liam .. Lite fina Bilder i Natur ..
Bland Löv och Höstliga teman..=) hade varit kul...

I Veckan Ska Jag även In o köpa vinterbots till liam
Och Ett flees Underställ som han kan ha på dagis...
han börjar ju nu om 2 veckor.. Ska bli kul,...

häligt...
Vi har det så bra vi.. Liam Och max verkligen Älskar Kristofer.. O det gör verkligen jag med...
han e så underbar mot oss.. med oss.. han är verkligen en utav Oss... Oss I familjen...
vi Älskar Honom o det Märks Så väl att Han Älskar Oss..
Perfecta Familjen=)

























Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela