MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Godmorgon

Publicerad 2009-10-22 07:34:25 i Vardagslivet

Godmorgon..
Sitter ensam Vaken I mörkret och njuter lite..
Båda Barnen sover och jag har gått upp kl 07.00 två dagar i rad nu..
I v anliga fall brukar jag sova tills barnen vaknar...
men ikket längre..
Känns skönt att bara kunna sitta i lugn och ro för sig själv..=)
Om Bara en liten stund kommer det att vara full rulle igen...

Igår tittade vi på film.. The End of the world.
Kass film..
Jag älskar filmer med naturkatastrofer..
men i denna film var allt redan översvämmat och dom försökte enbart hitta ett sätt att stoppa vattnet från att  stiga yterligare.. ne.. ingen höjdare,..

Mamma La I Färg på mig med..
Färgade Hårbotten..
Hade en väldans ful Utväxt. men nu är det fixat och det blev väldans bra...


Idag är det Dagis som gäller för Max Och Jag Och Liam Ska Städa lite här hemma...
Vi gjorde det mesta i tisdags.. men det är lite kvar... såå.. o sen ska vi försöka iväg och övningsköra lite med Tessan ikväll om mina papper kommer idag =)
Håller tummarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela