MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Film Kväll

Publicerad 2009-10-29 08:25:47 i Vardagslivet

Hej
Igår kväll Passade Tessan Liam några timmar så att jag kunde åka ner o slipa på Farfars Bil..
Och Nu är den färdig slipad..
Ska på Klarlack sen är den färdig.. se om jag hinner och kan göra det ikväll...

Igår när vi åkte hem så köpte vi med oss Pizza.. Och sen tittade vi på film..
Lucky Number Slevin..
en gammal film, jag har sett den innan. Och jag tycker att den är bra.. Även om tessan gick hem mitt i filmen..
Och Roger somnade på golvet med huvudet i barnens gröna fåölj=)

Idag ska Jag Och Roger Fixa Kostymer till lördag..
Halloweenfest.. Så vi ska försöka åkte till malmö och gå på butrix...
ska Bli trevligt... Liam får  såklart följa med... Max ska på dagis...
Så jag skriver i kväll och berättar vad vi hittat..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela