MalinBorglin

Det här funderar jag på!

En Lyckad dag På staaaan

Publicerad 2009-10-21 19:03:54 i Vardagslivet

Ja..

Idag Har Jag Och Liam varit på stan Tillsammans med Tessan , Carro Och Alva...
Letat Lite kläder och faktiskt gjort några fynd..=)
Me Like...


Jag Har Köpt Mig Ett par sheepherd Uggs.. Äkta vara... Niflons ;P (Nilsons)
Ett Par leggings (jeans Med Slitning) Veromoda
två par linnen.. (blått och ett rosa) veromoda
En Ring ... Indiska
En Jacka Åt Liam . H&M
en halsduk H&M..

knee high hudstrumpor ... Lindex
Och Hårfärg.. Svart .. Lindex..
 Diadem BIKBOK..
Ja.. de va nog det..
Men Uggsen.. de var dagens Höjdpunkt...
YES

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela