MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Snoddde av Mika

Publicerad 2009-11-01 20:56:30 i Vardagslivet

Tid över

OM MIG:
Namn: Malin Borglin
Bor: Kristianstad
Syskon: Nej
Ålder: 23
Född: 1986
Ögonfärg: Brun.
Längd: 173 cm
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: vattuman
Hårfärg: Svart

DAGENS:
Låt: Far&son Panik
Saknad: Mormor
Kläder: Mjukisar från topp till tåå 
Mat: thaiigryta
Godis: salt

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp: Ja, kantareller
Tycker du om godis: Absolut
Hur många gånger i veckan äter du godis: det varierar Kraftigt
Äter du oftast nyttig mat: mnjaää
Tycker du att du själv är söt/snygg: Absolut...
Är du nöjd med ditt förnamn: Mjooo det är jag
Du tycker att du själv är smart: Absolut
Vad är det sämsta hos dig: Humörets snabba svängar
Vad är det bästa hos dig: Att Jag är jag
Har du bra självförtroende: Det varierar Kraftigt
Känner du dina grannar: Nej
Är du en Björn Borg-fjortis: det vill jag ej påståå
Gillar du skolan: JA
Spelar du något instrument: nej
Tycker du om djur: Ja

BRUKAR DU...
Sova: ja mellan 22.30 - 07.00
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Snusa: Nej
Klä dig i svart: det häänder
Lita på folk: Bryss på
Drömma mardrömmar: Nej
Gå i skola: nej

HAR DU...
För många vänner: nej
Färgat håret: Japps
Piercingar: Tungan
Några tatueringar: nej
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Absolut

ÄR DU...
Snäll: Ja.
Söt: Ja.
Kort : Nej
Klantig: Naj då ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela