MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Liam Love & Max Theo!

Publicerad 2009-11-04 14:45:56 i Max & Liam

ja...

Mina små gryn..
haha dom e så underbara.. ena sekunden kan do reta en till brytningsgränsen..
andra sekunden klappar dom en med den där ultramjuka babyhanden på kinden o säger jag älskar dig Mamma!
Härligt...

Igår satt jag en syund i soffan o fastnade i tv:n .. då jag hörde Bilen..(Max o liams Bil) köra runt,.. jag reagerade och tittade upp..
Då sitter liam på bilen.. och kör runt själv.. o han har tagit sig upp på den helt själv...
HAha jag blev fundersam och smög efter honom.. men han bara kördeo körde...
När jag tröttnade och satte mig i soffan såg jag honom stiga av bilen .. jätte duktigt utan att ramla...
Så duktig han är min lille pajk....

Max kom idag med sina små kastruller och sa mamam jag har lagat middag till dig...
jag frågade då vad det var han bjuder på och han svarade makaroner och en stor stark=) haha...
Jag log och tänkte.. whoot var fick han det ifrån.. jag dricker ej öl=??=/ haha.. söt är han min lillkille=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela