MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Igår - Tröttsamt

Publicerad 2009-11-22 12:45:29 i Vardagslivet

igår Skulle vi ha gått ut o svirat,..
Men folk hade taskig inställning,..
vissa var inte alls sugna och vissa Var mer sugna...
Alla velade runt och tillslut tappade även jag lusten,..

Kanske för att varför anstränga sig när man ändå mår dåligt över att man har böldpest i ansiktet,..
Värsta Utbrytet har jag fått efter att jag börjat träna som en tok,...
Så jag sa tillslut att nu kan ni sluta vela För nu skiter jag i det,..
Då blev alla Lugna och avstressade Utom stackars micca somFortfarande ville ut och Olyckligt vis då blev arg och avreagerade sig med att säga "suck, nu kommer jag inte säga ja till att gå ut på mycket länge"
Och det tyckte jag var synd,..
För vi har så kul ihop,.. när vi är ute.. och anars med..
men det är klart att om hon känner så.. så ska jag ikket tvinga henne.

Illafall så blev kvällen som den blev. Och kanske var det till det bättre.
Det fpr vi aldrig veta.

Sista utgången i år blir om två veckor.
den 5 December,. Med Min Mika Och Veronika På Tjejfest hon Underbara Malin (Mikas systeryster)
Sen Efter Det Åker Jag Norrut,.. och Anländer hemma igen NÄSTA åR,..

Så ligger det till

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-11-22 14:01:22

Jag blev mest irriterad eftersom jag först inte ville ut men blev övertalad och hann fixa allt innan jag fick reda på att vi inte skulle ut. Bloggen var inte riktat mot dig personligen, mest att det alltid ska vara ngt. Förfestandet blir strul, ute blir skit eller blir det inställt. Det är så sällan allt klaffar att man tappar suget...

Men den 5e kommer bli super och då blir det av :)

p&k

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela