MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-11-19 13:37:14

Tack så mkt :)



Ojoj föda i hissen, då måste varit en spec upplevelse...



Ja ska in och kolla på den gruppen.. Är allt bra med dig nnars?! pusss

Postat av: Mamma Jessica

Publicerad 2009-11-19 14:13:13

Hej, en rolig historia såhär på en torsdag ;) Enjoy =)



Vad är det för likhet i att öppna en aladdin ask

och att gå på krogen?

Jo, man blir lika besviken varje gång,

för alla godbitarna är tagna och kvar är

bara några spritfyllda äckel i hörnen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela