MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Nov. 23, 2009

Publicerad 2009-11-23 15:36:49 i Vardagslivet

Tester


Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Mina barns pappa, Försäkringskassan Och  Arbetsförmedlingen
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:  Min mobil, En kamera och Min gamla mobil
Tre saker jag gör just nu: Skriver blogg , Tittar på cars med Max och pratar med Liam.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Se mina Barn växa upp, Resa och Bygga mitt drömm hus
Tre saker jag kan: cykla, simma Och hoppa =)
Tre saker jag inte kan: lyffta upp mig 10 ggr i lyftstången, beasås (tror jag) Och gå på händer
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
The E.N.D ,. Mamma Mu´s sånger och en låt som heter Snälla Pappa!
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Spanska, hmm sen vet jag ej
Tre favoriträtter: Allt som mormor och farmor lagar,..

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? Linne o trosor
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) Magen
- Hur många kuddar har du i sängen? 2
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Ibland
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? Ja

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord. Mogen, Enkel, Ren
Vad innebär mode för dig? Året efter
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Gina, HM Och MQ - NIFLON, SCORETT
Shoppar du second hand?  NEJ
Vilken är din favoritdesigner? laoubutain
Vad är din favorit i höst?  Mina Uggs
Hur mycket shoppar du för i månaden? För Mykket
Dyraste plagget respektive billigaste? Min lilla svarta Skinnjakket / Sver klänning från hm (199)
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? ????
Brukar du tröstshoppa? möjligt
Högklackat eller lågklackat? högast
Vilken är din drömväska? ooohhh ehm,... jag vet ej
Vilket blir ditt nästa köp? nya Byxor
Vilka är dina stilikoner? viktoria Beckham
Favoritplagg just nu? håliga jeans
Favoritaccessoarer? Scarfsar I massor /stora

Lycklighets-testet

[x] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[  ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[/] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[/] Du har aldrig blivit nedslagen.
[x] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[x] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[x] Du samlar på något normalt.
[  ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[x] Du spelar någon sport.
[  ] Du brukar göra något efter skolan.
[x] Du äger en bil.
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[/] Du är nöjd med ditt utseende.
[  ] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[x] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela orden från 10 låtar.
[x] Du har inga “fiender”.
[x] Du är en ganska snäll person.

Total:
———————————
Total : 28 ½

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!



Dumhets-testet

( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
( ) du har gått in i en glasdörr
(x) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
( ) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
( ) du testade precis om du klarade det
( ) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(x) ditt hår är/har varit blont
( ) folk har kallat dig långsam
( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(x) du har nån gång somnat på en lektion
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
(x) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
(x) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
( ) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
( ) du råkar göra sönder väldigt många saker
( ) du har trillat av stolen då den stått helt still
( ) du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen

Summa:9

18 eller mindre betyder att du inte är dum.
Min summa 9

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Energi
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisar
DAGENS FRISYR: Toffs
DAGENS LÅT: Jag har aldrig aldrig aldrig Aldrig Sett en rak banana?!
DAGENS PLANER: tvätta
DAGENS SAKNAD: Sabina
DAGENS DUMMASTE: Regn
DAGENS MISSLYCKANDE: Tvättplanerna
DAGENS DROG: Clementiner
DAGENS KÖP: Inget als Än iallfall
DAGENS GODIS: Clementiner
DAGENS HUMÖR: Sådär,.. hyfsat
DAGENS CITAT: "Har du kopplingen mamma"
DAGENS ROLIGASTE: Max kommentarer

Allmänt test 1

Hur bor du:  Bra, Mysigt, litet
Brukar du komma i tid: ja, nör jag ej är med mamma o lennart
Hur lång är du: 173
Kan du laga mat: ja
Vad jobbar du med/pluggar du: Mammaledig
Vad har du på dig just nu: mjukisar
Har du någon fobi: Spindlar
Hade du en bra kväll igår:  mja då
Vilket är ditt senaste inköp: en scarfs åt Max
Din favoritdryck på morgonen: mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån:  Försäkringskassan
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: vet ej
Vem snackade du med senast: mika
Varm favoritdricka: chocklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: kolsyrat vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: ingen alls just nu,...
När gjorde du senast något riktigt dumt: igår
Saknar du någon just nu: Jaa
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara irriterande
Någon jag stör mig på: ja
Intressen: Barnen, inredning, trädgård
senaste person du kramade: max
Senaste person du ringde: Mika
Senaste person som ringde dig: Mika
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: . Fler?!
Längtar du till din nästa födelsedag: Njäää
Har rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm:  JA
Attraheras du av män med skägg: mjao..
Micro-pop eller poppa själv:  nej tack
Brukar du baka: Ibland såå
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja då
Vilken låt lyssnade du senast på: hmm vet ej
Har någon annan sovit i din säng inatt: i min,.. NEj
Vad tycker du är äckligt: Mykket,..
Har du pengar på mobilen: nej?!



Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? jävlar
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.00
Var köper du dina matvaror ifrån?  willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? nej
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? ett hus till mig och min Familj
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja
När var senast någon stötte på dig? vet ej
Vad åt du till middag senast? sallad
Kan du vissla? ja
Tittade du på tecknat när du var liten? ja då,..
Äger du några popband t-shirts? nej
När flög du senast? 2004
Pratar du några andra språk? ja
Har du gråtit offentligt? ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja
Vad har du med dig in på bion?  naturgodis från hemmakväll
Vad har du för väder? regn regn regn
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? bild
När sov du senast på golvet? oj,..
Vilken är din favorit drink? ingen
Gillar du din boendesituation? Nej
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nej
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ja
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24
Tror du på liv på andra planeter? varför inte
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? fan ,...
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej
Tycker du om att krama folk? mja
Äger du en digitalkamera? ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Kallades för Angenlina på mammas bröllop, och någon som sa att jag var lik en porrskådis en gång.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? bryss på
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
Är du mörkrädd?  bryss på vart jag är
Tre saker du alltid har med dig? mobil, nyklar, pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela