MalinBorglin

Det här funderar jag på!

det Bästa Idag..

Publicerad 2009-11-14 15:38:01 i Vardagslivet

Hahaha..

Det Bästa med att ha några Gravidkilon Kvar..
Är ju att man kan Ju passa på och använda dom tex när man e kissignödig i affären ;P
en Nära vänn till mig trotsade Kundtoalettbeslutet och spännde ut magen och strök med ena handen över magen sammtidigt som hon frågade kvinnan i kassan om dom hade kundtoalet...
Mja.. igentligen inte men du kan väl få...=)

där ser ni brudar... klaga inte.. ta vara på möjligheterna...

<3 <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela