MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Funderade På

Publicerad 2009-05-23 11:29:24 i Vardagslivet

Ja..
satt o funderade på Långt Hår..
det Var väldigt Längesedan jag hade såhär långt hår..
klipte ju av allt när jag Blev slagen av Mattias.
50 m hår av till en kort page..

Men nu igår när jag tittade efter i spegeln..
så e de påväg att bli långt igen..
o det känns osäkert på om jag gillar det eller om det känns obekvämt...

Jag påminns...
jag känner igen den gamla Malin På något sätt...
obekvämt och jobbigt...



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-23 12:13:29

kan du inte visa lite bilder från din trädgård och din lägenhet?=)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-23 16:22:25

vem var det som slog dig och varför? :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela