MalinBorglin

Det här funderar jag på!

tagit tag i saken!

Publicerad 2009-03-26 14:04:45 i Vardagslivet

varit inne på svensktkosttillskott och beställt målidsersättning för  en maximal fettförbränning. ( byter ut 1 - 2 mål om dagen) .. tabbletter som fångar upp allt fet man äter och släpper ut det innan  kroppen tar upp det..
tabletter för  dämpad aptit och reduserat sötsug och fettförbränning med viktminskning på minst 2 kg per vecka...
massa piller o leva på  kokt fisk, sallad, advokado, och quinoa. detta ser jag frammemot.. vi börjar på måndag!!!

Beach 2009 here I Come!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela