MalinBorglin

Det här funderar jag på!

prutt!

Publicerad 2009-03-26 10:41:10 i Vardagslivet

just nu pruttar lillen (Liam)
för fullt här nedanför mig, där han ligger i babysittern.

vi e ensamma idag och jag passar på att blogga medans han varvar ner efter våran lekstund..
väntar på att han ska somna så att jag kan duscha och göra mig i ordning...
Tänkte att vi skulle åka till jysk o kolla sängkläder.. möjligen hemtex med... yyyeah

har funderat på det där med olika dieter..kändisarna kommer med nya påfund jämt.. och nu har jag grejat o funderat länge o beslutat mig för att kokt lax och advokado diet borde man få i sig rätt grejer av...
så kokt lax, advokado och vatten... de e mitt nya... vi satsar på en 14 dagars kur till att börja med... ska börja när alla räkningarna är betalda så jag kan lägga upp budgeten...
 I let You know when it´s ON!!!



XoXOxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela