MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Dag Fem (5 och jag är i Gropen)

Publicerad 2009-03-31 11:09:46 i Vardagslivet

idag är Det Dag Fem.. Och Jag är bokstavligen i gropen..
det är en tuff svacka och jag hatar hatar Hatar,,...
jag e Hungrig..
men inte sötsugen..
har ej fallit för Sött.. men jag e hungrig nästan alltid..
men jag äcklas av skiten och öppnar kylen men stänger igen.. vill inte ha...
det är räligt.. Varför hungern.. kan kroppen inte bara acceptera mitt beslut...
Det blir inte mer mat än såhär...
Shuuuuv It!

Svackan är hemsk och jag önska att få komma upp på toppen igen..!
igår  mådde jag hemskt dåligt..
var arg vresig.. kräktes var yr och mådde piss...
kroppen rensar sig och jag förbrukar massor av vatten..
och nu när gifterna i kroppen lämnar så har jag fått finnar..
Härligt .. som pricken över I:et

känner redan att byxorna är för stora i midjan .. (vilket är bra)
men låren.. där sitter det hårt..
Mina Marabuu lår som jag tidigare sagt..
lätt att vara efterklok.. men jag kunde verkligen inte sluta tugga chockladen...
 SKYLL DIG SJÄLV MALIN!!!!!

svackor är ju alltid förutspådda när man tar sig in på sådant här visst är det..
men lika jobbigt är det nog fasiken ändå...

Nämnde jag spriten?
jag har en varit ute sen 20 mars.. Och ska ej gå ut iegn förens 25 April
(det innebär i slutet av bantningen)*
men jag överväger att låta bli att dricka då med..
Sprit är verkligen inte smikrande för kroppen..
rent översatt är en dring 1 dl socker...
slicka i dig det om du törs!!!


jag har några skönhets tips jag plockat ihop.. mina favorit varor..
mina bästa produkter hemma...!!
testa... det rekomenderar jag


btw 67 kg idag!  tappat 3 kg.. Duktig.. kämpa kämpa

Xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela