MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Dag 2.

Publicerad 2009-03-28 19:35:03 i Vardagslivet

Hej!


inne på min andra dag..
kvällen har lagt sig och kl är nu 19.27
det påminner mig om att imorgon är det dags att ställa om klockan väl?

dagen har gått bra...
började dagen med två tabletter och  två advocado´s
2 stora glas vatten sen blev det frukost med en grov macka med kalkon pålägg
ett halft glas juice och 3 andra tabletter.

middag/lunch blev 2 tabletter tillsammans med 2 glas vatten
sen gjorde jag laxfile med guinoa och kycklingkörv till krille .
vatten till det...

nu till kvällsmat blir det måltidsersättning
och till CSI senare blir det en advocado till..=)

känns som att det inte är lönt att väga sig var dag.. men gör det ju iallafall... idag står vågen på 68,2 kg..
heja heja...

vilken dag som helst nu kommer det börja bli jobbigt med sötsuget..
(särskillt eftersom krille sitter här och svullar) hahahaha

nu -... KÄMPA!



Ville säga grattis till Björn och carro som fick Alva i går... Kl 13.nånting
super söt flicka.. massa hår ..
hon var stor 5035 gram och 54 cm.. stora tjejen..
(liam har redan planerat för att lägga in en stöt ;P)


vu har köpt ny tv idag.. till sovrummet och krille  har hängt uppp den...
kommer lägga upp bilder när allt är färdigt där inne..=)

Selda var här för en stund sedan och klippte mig.. hon klippte säkert av så att jag fyllde en hel ICA kasse.. haha .. de känns tunnt... härligt....
tills vidare...

 HEJA HEJA,,


xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela