MalinBorglin

Det här funderar jag på!

DAG 1.

Publicerad 2009-03-27 20:52:32 i Vardagslivet

It´s On...

har börjat idag... på söndag får jag även stöd av micciii då vi gör detta tillsammnas för att bli
smärta o snygga till beach 2009

just nu e jag o liam ensamma hemma eftersom Max är hos sin Pappa-
 och Krille o roger är ute på pubben och tar sig ett par öl..=)


Jag har som sagt  börjat min hårda strikta bantning idag .. köpt mig en våg och ett mått band
och skämms över att jag faktiskt  väger  69.9 kg idag... det är 70 kg SKÄMMS PÅ MIG!!
har gått upp 4 kg de senaste 4 månaderna... det är illa.. men jag har inte kunnat hålla mig ifrån chokladen..
men nu så...nu kommer jag blotta mig helt här, och det kommer att inebära att jag måste hålla koll på vad jag stoppar i mig och se till att gå ner i vikt...
 det är ett Strikt tag nu......

det kommer föras Mat-dagbok
med mått och kilo.  och  känslor.. hur jobbigt vs lätt det går...
ska ta och dansa söndagar istället för onsdagar tror jag ...  får se hur det funkar bäst med barnvakt...


detta Är skandal...
och om jag ska sätta ett krav så är mitt mål att väga 62 kg när jag är färdig... så nu .. nu kör vi...
Dag ett ... Det känns bra???
mår illa.. är inte sugen på godis.. är hungrig men vill inte äta..
dricker vatten..

har under dagen ätit

Frukost lunch = paj med sallad som bestod av majs och tomat 
till det drack jag min sista cola och jag njöt verkligen

eftermiddag = två iskaffe lagom nyttigt Micciii??
och en ben&jerry´s

(vi räknade att detta var sista helgen med att svulla sen skulle vi starta på måndag)

när jag kom hem fick jag ångest och beslutade att köra igång på en gång..

Middag = en shake med måltidsersättning (bantningsdricka 300ml)
och en tablett  som ökar fettförbränningen ytterliggare.
2 stora glas vatten


Kvälls fika till letsdance = två advocado´s  och isvatten

tanke ( mår fortfarande illa, illa , ialla , ialla..)


Hela April kör vi.. sen ska det fixas nya kläder...
HEJA PÅ MIG!

xoxoxoxoo

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-03-27 22:39:52

På söndag stöttar jag dig malin :D imorgon måste jag svulla inför alla studenterna haha :)

Älskar diiiiig <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela