MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Stolen är färdig och hemma!!

Publicerad 2009-06-15 16:00:53 i Hemma Bäst

förra sommaren letade jag efter en stol till sovrummet att klä om och måla,...
Jag fich En stol av Farmor och Farfar och började genast planera...

plockade av tyget och skickade med den till verkstan så att krille grundade den...
jag Köpte svart tyg och lila kantband..
Lackade stolen svart i trädgården hemma Hos Mamma..

Och började klä m den.. de gick bra med ryggstödet och när  sits´tyget började krångla så lämnade mamma in solen till en som är bra på sådant.. Och nu är den färdig klädd...

=) Mycket vakker...

I LOVE IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela