MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Ser fram Emot Midsommar!

Publicerad 2009-06-15 19:16:18 i Vardagslivet

Det Är Mindre än En vecka till Midsommar!
Och det Känns Underbart Att Jag Tackat nej till Alla Inbjudningar
fast Än barnen faktiskt skullat varit hos sin Pappa Över Midsommar!!

Men det blev ej så eftersom Jag Och Mattias Rök ihop i år IGEN...
Precis som förra Året..
och Jag Behåller Mina Änglar Hemma För Att Veta Att Dom Undviker Fyllehundarna...

Det tycks Vara Populärt att snacka skit om mig i Ljungby Än idag!!
Lustigt med tanke på att Jag flyttat där ifrån och i stort sett inte har någon kontakt med någon alls där..

Iallafall.. sägs det att jag e ute och super var helg och att Jag Röker??

Hmmm.. Röker Gör Jag ABSOLUT INTE!!!!
och festar .. ja de va bra länge sen...
Detta Året har Jag varit ute Och FESTAT två gånger...
Det var PÅ min fördelsedag.. eller den 14 februari när vi firade min födelsedag..
Och då var barnen Eller Max Hos Sin Pappa.. Och Liam Hos Min Mamma...
Eftersom Liam var för liten för att va hos sin pappa då..
Sen var vi ute När vi jobbade på motormässan den 26 aril (tror jag bestämmt) Med Hela Gänget som jobbade på mässan...
Annars.. så har jag varit på en en fest då vi ej kom ut...
Och en fest hos mikka då jag blev sjuk och spydde innan jag hann börja dricka...

Detta Låter altså för mig absurt ..
att folk skulle må bra av att  Intala sig själv och andra att jag e ute o super o lever jävel..

Sanningen Och säga skulle jag mycket väl kunna gå ut varannan helg när Mattias har barnen..
Men efter motormässan så bestämmde jag mig i stor sätt för att låta bli.. för att helgerna som jag har "lediga" från Barnen behöver jag för att bara få vara..
och få sova ligga på soffan och ladda batterierna..
Jag ORKAR INTE .. om sanningen ska fram..
För när man varit ute en lördagkväll så mår man inte bra på söndag kväll när barnen kommer hem... =/

Så jag väljer soffan...
Helt klart...
Hels Klart...

Nog Om detta...

DEN SOM ANONYMT
undrat I min Mammas Blogg
om hon ska Passa BarnBarnen på midsommar kan få beskedet Av Mig...!
nej det ska Hon Ikket..
Jag ska Vara med mina änglar.. Och det ser jag fram emmot...
JAg vill inte missa en högtid utan mina älsklingar..
Vi ska Klä stången.. dansa och leka i massor.. Och jag ska Njuta.. vart Ända sekund med mina små...
Och jag hoppas att du din jävel lever på Min bekostnad... Att du super ihjäl dig.. ..*KISS KISS


Midsommar ser ut som såhär!

Vi ska Vara Hemma Hos Mamma Och lennart...
Där Firar Jag, krille, Max, Liam, Mamma, Lelle, Roger Sussane, jerry Och sandra Midsommar Ihop...
Vi Ska Äta gott.. Vi ska Tidigt På Fredag Plocka Blommor Så att alla kan hjälpas åt att klä en ministång Som vi kan dansa Kring. Vi Har utsett Roger Alias Mussepigg Till Lekledare.. Han Och Jag ska se till att fixa En 5kamp som är barnvänlig.. för max skull..=)
Och sen blir det kubb efter Barnen somnat...
Mest för attt inte utsätta max för pinnarna..=)

Jag ska Stå för En skinkjansons och så ska jag försöka
sätta Ihop något riktigt jummy med Jordgubbar med...
Jag har några Ess i Ärmen..;P


Men iallafall..
Firar Midsommar, Julafton .. NyårsAfton.. ALLT med mina Barn...
Det är ett Rent NÖJE!!



Och Att Röka,... hmm jag säger bara RÖKNING DÖDAR!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-15 22:14:06

Ja du! Du säger att rökning dödar...-det gör det mesta och allt tids nog,du vet inte vad som ska hända på morgonen när du vaknar,vad som helst kan hända så det är inget att tänka på! Andra saker du skriver, för det första behövs lite stavkunskaper. Tidigare inlägg; initiativ....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela