MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Nic And The Family

Publicerad 2009-06-22 12:40:54 i Spotify

Pappa Hade lovat, i en månads tid.
Mamma Gjorde Mackor och jag stod brevid.
Syrran Packa kameran som hon Fått till jul, rocky Kom Hitt Gubben ( Woff Woff Woff) Det Här ska bli KUL!!

SKA VI GÅ PÅ.. ZOO ZOO ZOO,
DÄR HAR DOM MÅNGA .. DJUR DJUR DJUR...
SOM MAN KAN TITTA.. PÅ PÅ PÅ..
NÄR DOM LIGGER PÅ.. LUR LUR LUR

SKA VI GÅ PÅ.. ZOO ZOO ZOO,
DÄR HAR DOM MÅNGA .. DJUR DJUR DJUR...
SOM MAN KAN TITTA.. PÅ PÅ PÅ..
NÄR DOM SITTER I.. BUR BUR BUR!!



Ja.. Det Jag ville Komma Fram Till Är Förståss KIRUNA...
HAHA.. När jag sabina (LOVE)  Glenn Och Denniz Bilade Till Kiruna så spelade vi Nic and the Family skivan och jag sjöng högt..
KAN alla Låtarna Utantill..
MÅSTE Utnämna mig själv till ett av de största fansen ;P


YEEAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela