MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Mommoo Älskling Mej!

Publicerad 2009-06-15 19:56:13 i Max & Liam

Ja.. Varje Kväll När Man Nattar Max.. så Tittar Han på en så säger han

-Mamma hitta mer nappe

- Ja jag ska titta efter, jag kommer in till dig strax igen!

(Jag går en runda och tittar efter alla nappar som ligger överallt
och går in och lägger dem hos honom)


- Mamma, inte glömma Älskling Mej!

- Nej Mamma Älskar dig Glöm inte det.

- nej Mamma Mormor Älskling Mej..

- ja.. Du Är Mormors Älskling med.. Glöm inte det!

- natt mamma,

- godnatt Max..

- Jag Komma sen

- ja du får lov att sova mammas säng imorgon..

- Ja masss Imodooon.

-Natt

- Natt


(Det är i stort sett samma grej varje kväll.. med undantag för Några gnälliga kvällar då han ej vill sova.

Men det är åldern därtill!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela