MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Idag På Resort Fotbollsgatan

Publicerad 2009-06-14 21:32:35 i Vardagslivet

Debbie får spel.
Det får hon ungefär 2 ggr om året.. Då hon blir gnällig och Skeeendräktig"" skulle man kunna säga..
Hon letar upp en lite gosenalle och gör den till sin bebis.. den hon har med sig överallt.. och hon gnäller skakar och bygger bo.. ungefär som en F¨ågel??
hmmm.. ja typ...

(för er som undrar så är Debbie, Min mammas Hund...)

Idag När vi Kom Ner till mamma.. Så dök debbie i Liams Bilstol Och Snodde Skallran.. En dockliknande goseskallra som Liam Fått i Julklapp..=/
Hon For iväg med den Och Ner i sitt Boo.. Som hon Byggt / grävt Under Bambubuskarna i mammas Rabatt..
Jag for efter och snodde tillbaka dockan som nu belvit jordig och debbie blev galen och jagade mig...
(för jag snodde ju hennes bebis)
Hon hoppade upp på mig och gnällde .
Jag gav henne dockan och  hon försvannn ner i gropen igen..

när Liam gnäller eller är lessen kommer hon upp och går runt honom som om att hon skulle vilja släpa med honom ner i boet o ta hand om honom..
=)

Här är ett par bilder från "BOET"

Enjoy.




.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-06-15 10:30:16

ha ha, stackars lilla vovve, kan inte vara lätt att vara skendräktig inte:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-15 13:08:35

Hahha vilken rolig hund!:) ÅÅhhh va det ser kul ut!!:D Du får passa så han inte ta Liam å lägger i sitt bo då:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela