MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Helgen I solskeen

Publicerad 2009-06-29 14:50:47 i Vardagslivet

Hej!

hela helgen Har Vi Spenderat På FotbollsgatanPlaza hotell
En resort med pool Och All värme I hela Sverige samlad..=)

I Lördags Va de Bara Jag, Mamma Och Barnen.. Vi Var Ute Och Badade Och solade massor...
jag Brände Mina Axlar lite Men det la sig direkt Över natten Sen..
Det Har Varit Årets Rekort på temp i poolen..
28 grader i lördags... Och i söndags var det 30.3 grader.. REKORD!!!

Krille var på knutstorp i helgen,.. Med teamet.. han hade brännt sig en aning han med.. Hehe
Min lilla kräfta..=)

Ska Ta o lägga in helgens Bilder.. å ni får glutta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela