MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Denna Väntan!

Publicerad 2009-06-17 08:46:14 i Vardagslivet



Anonym har än en gång varit klyftig.
Det klagas på min stavning. Oc h mycket riktigt så är jag den,
 som i skolan aldrig stavade rätt.
Men Jag Kan Mycket väl ..
Dock skriver jag här i väldig fart och när jag senare går igenom inläggen så ser jag många stavfel...

men Anser.. att de gör inget..
folk förstår mig ändå...
Och det är en del av mitt...!!


Och om att man inte vet vad som kommer hända på morgon/ att alla kommer dö Någon gång..
Det Låter lite som en Patetisk "ursäkt" för att du som skrev det röker?!
Och vill ej ta ditt ansvar och acceptera att det faktiskt är du själv som Förpestar ditt liv??!!
dessutom så Luktar Rökare sjukt Illa...Och kom ej o säg att jag gör det...
Jag luktar sjukt gott..
Och du har aldrig luktat på mig!!!!!

så skärp dig..

 Jaa.. VÄNTAN...

Folk är sjukt Dåliga på att lämna svar!
Nu väntar jag på..

1. svar från Barnmorskn Om Cellproverna.
2. svar från tandläkaren om Käkröntgen jag var på
3. svar på laktos och gluten proverna (var och lämnade blod i veckan)

4. Svar På vem fan mike gifte sig med..!!
Jag har tusen olika teorier.. Men det går ej att säga säkert..
Förbannade Sommaruppehåll!!!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-06-17 11:51:00

Hahaha, nej ingen kommer åt dig Malin. STÅ på dig GIRL! Ja, jag hatar uppehåll jag med, vill veta NU NU NU! :) Ta hand om er. Kramen

Postat av: Therese

Publicerad 2009-06-17 13:34:16

Hej Malin

Tänkte bara säga att jag följer din blogg, o har blivit inspererade av dina fina kollage =) Vet att jag inte känner dig idag men intressant att följa dig. Såg din blogg genom facebook, o för att du kanske ska veta vem jag e så gick vi i skolan tillsammans när vi var småttingar =)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela