MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Dags Att Gnälla

Publicerad 2009-06-08 10:12:19 i Vardagslivet

Var På Krigsstigen Igår Kväll..
Rök ihop Med Barnens Pappa Efter Att Han Brötit med det ÄNDA kravet för ett Bar Umgänge mellan honom Och Barnen..
Han Har alltså Ljugit i ett halvår säkert och vi e tillbaka på ruta ett..
Blir så jävla förbannad...

Och Jag Orkar Inte Gå igenom allt igen...
SKIT NER DIG!!!!

Det hela gjorde iallfall så att jag hade ont i magen och var arg hela kvällen..
de e rätt sjukt...
Jag visste ju att jag inte kunde lita på honom..
de e ju det som var hela grejen från början att han ljuger..
och behandlar folk illa...

Ibland Önskar Jag bara Att Han Inte fanns..
Att Han Bara Försvann..

Men Jag Får helt enkelt Ståå ut...
PÅ ATT IGEN....
Midsommar ser ut att bli lugnt..
Jag behåller barnen Hemma...!!


Xoxoxo


/MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela