MalinBorglin

Det här funderar jag på!

10 April

Publicerad 2009-06-24 09:41:34 i Fest & Party

Sist Jag var Ute .. Ute Med Mina Vänner...
10 April... Bara Jag Och Micci  På Class..
Hon Följde med mig ut för att hon tyckte synd om mig eftersom jag spytt
och varit sjuk då dom gick ut kvällen Innan...



Vi Träffades hemma Hos Min Mamma Efter 22.00 någon gång.. vi åkte in till class kl 23.58 och
Vi åkte hem igen vid 02.00 Så.. Trevligt var det weftersom Jag var med mika... Men Det Var ett onödigt ont att gå ut..=)
Vi har liksom Alltid oturen med oss på något skummt sett. HEhe


Nästa Gång och Sista Gången Jag var Ute... ..
(kommer ju att gå ut Igen.. men Har inget Planerat..)
Med Det var den 26 April.. Med Gänget från Motormässan...
Vi hade jätte trevligt..
det Var Jag ,Krille, Roger, Tommie, Kalle och fredrik som gick ut.
Efter att ha festat På Verkstan (Team X3M ) Och Kvällen vr Väldans skojj..
Vi Jobbade På Mässan igen dagen Efter...
Så Det var ju inte man hade tid att bygga ppå bakfyllan för!!

Kommentarer

Postat av: Danne

Publicerad 2009-06-24 14:35:24

Hon din polare se bra ut. men måste hon göra sin haka större än vad den är på alla kort ? :P

Postat av: Malin Borglin

Publicerad 2009-06-24 20:54:11

tänk att Det har jag aldrig Tänkt på=)

men hakan Är jju en av henes Hetaste Delarr ;P

Hehe.. ne men klart hon Ser Bra Ut.. Hon Är ju Mika...=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela