MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Vi hade iallafall tur med vädret

Publicerad 2009-07-24 10:40:49 i Vardagslivet

Ja.. kanotturen Har gått över från Usch o fy...
Till en Vi hade iallafall tur med vädret...
Det var en upplevelse..
Jag skulle inte vilja ha det ogjort..
för trots allt gnäll och dopp i ån så var alla väldigt positiva in i det sista..
alla höll igång och alla hjälptes åt..
Alla var glada..
För vi hade ju iallafall tur med vädret...

Men Inte igen.. jag håller mig borta från björnarna...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela