MalinBorglin

Det här funderar jag på!

På blöt väg!

Publicerad 2009-07-20 03:56:58 i Vardagslivet

Ja.. Däriakring 00.40 stannade vi på en rastplats ca 20 mil innan sundsvall..
där slog vi läger..
trötta, sega, fällde vi stolarna och kurade ihop oss for en tupplur.
när det började regna nu tre timmar senare vaknade vi igen..
det hade ljusnat och vi kom fram till att ja.. nu är det dagsatt åka vidare...
Såå nu.. i regnet, är vi påväg igen.. ssta sträkkan...
Sen såå..=)


Btw! så är bilen inge höjdare att sva i..
Men jag sov gött.. ska ni veta-...=)
Puss


Beräknad ankomst tid 08;20.
lagom Jobbat


;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela