MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Jobbar Idag

Publicerad 2009-07-07 08:22:27 i Vardagslivet

Japp.. Idag Sitter Jag Ute på Jobbet..
Mamma Var vänlig nog att ringa mig en timme innan vi skulle åka.
för att jag skulle få en bra start på dagen.. Men
Men... när vi la på... Så somnade Jag igen.. Och Vaknade när det ringde på dörren..
Hahahahaa...
Hoppade i kläder och borstade bissingarna sen iväg...
Mamma antydde på att jag såg yrvaken ut...
Ja.. Just Yrvaken Fick Idag en helt ny innebörd..!!

Vi är iallafall här ute nu..
Och Vi Har en Lååång dag Framför oss...
För att få ett bokslut ... Inventeringen ska ligga färdig innan vi får ta semester..
Och Imorgon Är det Ju Tänkt att vi ska till Liseberg...

Och jag har verkligen sett framemot att träffa Min BinaFina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela