MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Imorgon Åker Barnen

Publicerad 2009-07-18 13:11:08 i Vardagslivet

Ja.. Imorgon Åker Barnen Igen
..
Imorgon
då Kommer Barnens Pappa Och Hämtar dem..
Dom ska vara Hos Mattias i en Vecka...
Känns Jobbigt igen..=)
Men det gick Jäte bra förra gången
Det Var Jätte Jobbigt där dem sista två tre dagarna innan dom kom hem.. men det gick ann.=)

Denna Gången ska vi Iväg..
vi åker norrut,
Ska hälsa på Krilles Familj Och Vänner....
Ska Bli trevligt.. Med Ny Miljö.. nya upptåg.. Lite semester..
Vidga Vyerna lite=)

Just Nu regnar det..
max var positiv Och Sa :
- Mamma, Imooodon Det kommer mer väder!

Hehe
skönt att höra..=)

Lägger upp lite bilder som jag hade gömt på den gammla datorn..=)



Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-19 09:41:45

Max verkar vara en riktig charmör.

Hoppas veckan utan dina barn går snabbt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela