MalinBorglin

Det här funderar jag på!

idag! Söndag

Publicerad 2009-07-06 00:15:22 i Vardagslivet

Idag började jag dagen Med min Älskade Mamma...
Hon Tog med mig till Viby för att leta Krukor...
Jag har 2 nya Klematis Och Två mörkblå Lavendel att hitta kruka till=)
men tyvärr var det stängt...

Jag har mått rätt bra.. men obekväm och Illa till Mods...
Vi Åkte vidare till Växthuset och vi tittade runt lite på växter
och Jag letade efter en SmidesBåge att sätta över min grind
(vill ha till Klematisen att växa i Över grinden)

Vi hittade lite kul sen åkte vi hem igen..
Krille Kom bort och vi mötte upp Carro och björn (med Alvisen),
För en Älgkebab i regnet!
Sedan Begav vi oss hem tilll Dem och Tittade på film..
eftersom det regnade så Tillät det inte för våra tänkta trädgårds sysslor..! Hehe
Så vi har myst hela dagen..
Först Den nya Fast and the Furios Sen Grillning .. sedan The hole Nine Yards..=)
I love it...

Mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela