MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Så i Väntan på Vadå??!

Publicerad 2009-12-15 20:09:49 i Vardagslivet

Ja,..

Timbuku går på spotify ..
I väntan på vadå,..
Känner den där  (minuterna känns som timmar)  Väntan på inget alls,...

Ducka , svinga , ducka , svinga !!!

fick beskedet på att cellförändringarna .. han trodde när jag var där att de skulle inte vara nått problem..
Men i brevet (NU IGEN) stod det att dom visats öka,..
I väntan på vadå??
Jo en ny provtagning,... den 18 januari..
tr det inte slut,.. ett helt år har gått utan att jag faktiskt fått något svar...
Bara nya tester nya tester,.. Varför inte bara säga vad det är???!

det är fucking typiskt, men det är smällar man får ta,..
Jag Kan ta det,.. Ge mig mera,.. jag kan ta det!!

Alla vill till??
Men ingen Vill ju dö?!

Kommentarer

Postat av: Emmeline

Publicerad 2009-12-16 09:34:01

Fy f*n vad tråkigt att höra. Jag går fortfarande och väntar på mina svar nu. Förstår inte varför det måste ta så jädra lång tid. Håller tummarna för dig i alla fall att dom gör nått vettigt åt det snart så du slipper alla dessa jädra tester. Kramar om!

Postat av: Micca & Lion

Publicerad 2009-12-16 10:14:25

STackars Älskiii !!!! <3 jag ska me göra om cellproverna :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela