MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Ikväll är jag Arg

Publicerad 2009-12-18 19:12:54 i Vardagslivet

jag är på uselt humör,..
Max skrek hysteriskt på maxi och ut till bilen.. i bilen och sen slocknade han,.. men när vi kom hem var det precis som att han fortsatte på samma stölle när han vaknade,.. on off,.. och on igen,.. jag tog på han blöja o pyjamas sammtidigt som han troget skrek bar in honom i sängen och stängde dörren,..
efter en halvtimme somnade han...

Jag röjde lite,.. nattade Liam och
bad krille hänga upp tvätt ,.. han hängde inte upp någon tvätt så jag fick göra det själv,..

jag e på ett fruktansvärt humör,.. Jag trivs inte i röran,.. och här e jätte stökigt,..
men jag vill inte städa,.. för det känns som om jag e ensam om det.,..
Och de e så sjukt ..

Nej,.. jag vill inte...
Jag slänger snart ut skiten,...

Vägrar att gå någonstanns,..

nu går jag och lägger mig,...


Jag känner ett Hat,.. Ikväll.. Mot allt..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela