MalinBorglin

Det här funderar jag på!

GOTT NYTT ÅR!

Publicerad 2009-12-30 21:48:56 i Vardagslivet

Ville bara hinna med att önska er ,.. Ett Gott nytt År!

Idag har det varit en Kämpedag,..

Börjar från Igår,..
21,30 Bio AVATAR i 3D,.. filmen var amazing.
Verkligen Jätte bra,.. jag var så fasinerad utav dessa Blå varelser,..
Och absolut allt runt omkring,.. Det var vackert ,Spännande, jag var helt enkelt lyrisk,..
När den 2 tiar och 41 minuter långa filmen var slut så satt jag där o ville direkt se en uppförljare,.
Oh jag vill vara en sådan blå "sak" i Den världen på den planeten,..
Ja , Jag väntar med spänning och SKA ha biljetter till peremiären till nästa film,..

Iorse väkte mamma mig och berättade att nu åker dom till Danmark,..
Dom ska fira Nyår där I närheten av tivoli med nära vänner,..
Verkligen kul för dom att komma bort o ha de bra,..

jag sitter kvar här på landet,..
och då kommer vi till Dagen..

Vi Åt tomtegröt till frulle,.. Maaamms,.. jätte god,..
BTW! så hade björn både sylt Med Kanel på gröten??!
Han sa dock att det var mycket gott,.. så jaja..=)

Efter detta begav vi oss ut på isen,..
kört massor med isbil,..
Åkte en snabbis till vindeln och tankade och Gick på systemet
Hem och åt och sen ut på isen Igen..

joel Kom och hängde en stund,..=)
Trevligt,..
och när vi fick punka för andra gången på Den röda volvon (på isen)
Så ,.. då gav vi upp,..
kl 20.00 började vi ta upp bilarna och nu kl 21.44 är vi klara och har parkerat bilarna på säkert ställe tills nästa istid =)

jag har fått åka lite traktor minsann,.. Och nu på slutet var jag dum nog att åka skopan tillbaka från skogen
För krille fick nämligen för sig att Skicka mig så långt upp skopan nådde,..
jag skreck hysteriskt "MAAAAMMAAA" vill jag lova,..

haha

Men jag överlevde och nu är jag inne,..
Ska varva ner,..
sen ska vi ta tag i den sista dagen på 2009

Vi hörs nästa år Allihopa,..
då ska jag berätta för er om min nyårsafton Och om mina Nyårslöften,..
Och ni ska få berätta för mig om Era Nyårslöften??!

Puss Puss och Ett Gott nytt År!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela